REGULAMIN USŁUG SERWISOWYCH WYKONYWANYCH PRZEZ DIVING STUDIO
- Klient przesyła skafander na swój koszt na adres firmy wykonującej usługi.
- Czas wykonania usługi liczony jest od kontaktu telefonicznego serwisu z klientem w momencie rozpakowania paczki ze skafandrem i przyjęcia zleconych usług.
- Skafander powinien być przysłany czysty, suchy i w stanie umożliwiającym wykonanie usług.
- Skafander oddany na wykonanie testu szczelności powinien być sprawny na tyle aby można było wykonać test (kompletny w kryzę, manszety, zawory itp.)
- Elementy podlegające wymianie zazwyczaj ulegają uszkodzeniu lub niszczeniu podczas demontażu. Zostaną one zutylizowane w odpowiedni sposób.
- W przypadku skafandrów wykonanych z trylaminatów z membraną PFTE usługi mogą być ograniczone.
- Klient powinien zapoznać się z terminami wykonywanych usług zanim prześle skafander do serwisu.
- Serwis nie wykonuje montażu pierścieni na manszetach i po wymianie zostaną odesłane oddzielnie.
- Czas na wykonanie skomplikowanych usług może się wydłużyć o czym zleceniodawca zostanie poinformowany telefonicznie.
- Na wykonane usługi i materiały udzielana jest 12 miesięczna gwarancja. Gwarancja nie uwzględnia uszkodzeń wynikających z niewłaściwej eksploatacji i zaniedbań użytkownika.
- Skafander zostanie odesłany na koszt i adres klienta po zaksięgowania wpłaty a rachunek bankowy DIVING STUDIO.
- Opłaty za przesyłkę wg cennika przesyłek kurierskich.