Jeśli potrzebujesz pomocy, mamy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najlepsze możliwe zakupy. Kliknij pytanie poniżej, aby wyświetlić odpowiedź.

  • Jak mogę coś zmienić w moim zamówieniu?

    • Jeśli chcesz coś zmienić, skontaktuj się z nami natychmiast. Zazwyczaj przetwarzamy zamówienia w ciągu 2-4 godzin, a po przetworzeniu zamówienia nie będziemy mogli wprowadzać żadnych zmian.
    • Zmiana zamówienia

    • Anulowanie zamówienia

    • Anulowanie zamówienia przez system

    • Nie można anulować zamówienia

  • Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

    Dla Twojej wygody akceptujemy karty kredytowe i debetowe Visa, MasterCard i American Express.

  • Czy mogę śledzić moje zamówienie?

    Tak, możesz! Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia e-mailem. Każde zamówienie rozpoczyna produkcję 24 godziny po złożeniu zamówienia. W ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia otrzymasz oczekiwany termin dostawy. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz kolejny e-mail z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia zamówienia online z przewoźnikiem.

  • Czy mogę zwrócić przedmiot?

    Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę Zwroty i wymiany.

  • Jak długo moje zamówienie ma zostać dostarczone?

    Czas dostawy zależy od Twojej lokalizacji. Po potwierdzeniu płatności zamówienie zostanie zapakowane. Dostawy można oczekiwać w ciągu 10 dni roboczych.

  • Czy potrzebuję konta i jakie są korzyści?

    Nie trzeba tworzyć konta. Ale posiadanie konta zapewnia łatwiejszą kasę, możliwość tworzenia i wysyłania listy życzeń oraz niestandardowe zakupy.