Jeśli potrzebujesz pomocy, mamy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najlepsze możliwe zakupy. Kliknij pytanie poniżej, aby wyświetlić odpowiedź.
-
Jak mogę coś zmienić w moim zamówieniu?
- Jeśli chcesz coś zmienić, skontaktuj się z nami natychmiast. Zazwyczaj przetwarzamy zamówienia w ciągu 2-4 godzin, a po przetworzeniu zamówienia nie będziemy mogli wprowadzać żadnych zmian.
-
Zmiana zamówienia
-
Anulowanie zamówienia
-
Anulowanie zamówienia przez system
-
Nie można anulować zamówienia
-
Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
Dla Twojej wygody akceptujemy karty kredytowe i debetowe Visa, MasterCard i American Express.
-
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
Tak, możesz! Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia e-mailem. Każde zamówienie rozpoczyna produkcję 24 godziny po złożeniu zamówienia. W ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia otrzymasz oczekiwany termin dostawy. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz kolejny e-mail z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia zamówienia online z przewoźnikiem.
-
Czy mogę zwrócić przedmiot?
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę Zwroty i wymiany.
-
Jak długo moje zamówienie ma zostać dostarczone?
Czas dostawy zależy od Twojej lokalizacji. Po potwierdzeniu płatności zamówienie zostanie zapakowane. Dostawy można oczekiwać w ciągu 10 dni roboczych.
-
Czy potrzebuję konta i jakie są korzyści?
Nie trzeba tworzyć konta. Ale posiadanie konta zapewnia łatwiejszą kasę, możliwość tworzenia i wysyłania listy życzeń oraz niestandardowe zakupy.