Gwarancja i serwis po sprzedażowy

Asortyment naszego sklepu jest gwarantowany przez dwa lata od daty zakupu, z zastrzeżeniem normalnych warunków użytkowania i przestrzegania instrukcji użytkowania zalecanych przez producenta. W przypadku konieczności naprawy produktu w tym okresie gwarancyjnym, naprawa zostanie przeprowadzona przez naszych techników posprzedażnych, pod warunkiem, że: produkt nie był narażony na wstrząsy, zanurzenie itp. Problem nie został spowodowany przez niewłaściwy obsługa, uczciwe zużycie lub brak konserwacji produktu (np. zatkanie); produkt nie został naprawiony w żaden sposób przez jakąkolwiek obsługę posprzedażną inną niż usługa naszego sklepu lub została zakłócona przez jakąkolwiek osobę niezatwierdzoną przez sprzedającego; produkt nie został w żaden sposób zmodyfikowany z pierwotnego stanu.

Jakie produkty są objęte gwarancją?

  • Produkty zakupione w naszym sklepie

    Gwarantujemy najwyższą jakość produktów zakupionych w naszym sklepie. Nasi menedżerowie sprzedaży rejestrują wszystkie złożone zamówienia. Jeśli jakość zakupu nie jest satysfakcjonująca, możesz skorzystać z naszego serwisu gwarancyjnego i rozstrzygną problem.

  • Produkty z oryginalnym opakowaniem nieuszkodzonym

    Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie dostarczane są w oryginalnym opakowaniu. Proszę zachować go do końca okresu gwarancji, ponieważ jeśli z jakiegoś powodu zdecydujesz się zwrócić produkt, powinien on mieć oryginalne opakowanie, które nie jest w żaden sposób uszkodzone.

  • Nie uszkodzone produkty

    Jeśli produkty nie zostaną uszkodzone w inny lub inny sposób, podlegają gwarancji. Więc proszę, nie upuszczaj, nie zanurzaj ich w płynach, nie rozdzieraj ani nie demontuj. Wystarczy zwrócić się do naszych kierowników serwisu gwarancyjnego, aby uzyskać pomoc, a oni odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące zasad zwrotu i naprawy.

  • Produkty, które nie zostały naprawione przez osoby trzecie

    Jeśli produkty, które powrócisz do naszego sklepu, nie zostały naprawione przez osoby trzecie, podlegają one gwarancji. Nie idź do biura naprawy rogu ulicy, które jest blisko twojego domu. Najpierw porozmawiaj z naszymi technikami gwarancyjnymi, którzy pomogą ci rozwiązać każdy problem.

  • Produkty, które nie były używane dłużej niż okres gwarancji

    Masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Skontaktuj się z naszym centrum serwisowym przez telefon, e-mail lub czat online. Otrzymasz wszystkie niezbędne instrukcje, jak rozwiązać ten problem. Obiecujemy szybko rozpatrzyć Twoje roszczenie i sprawić, że będziesz zadowolony z okazji.

Zwroty i wymiany

Jeśli po przyjeździe nie jesteś zadowolony z zakupu, masz czternaście (14) dni od daty dostawy na zwrot lub wymianę artykułu. Co powinieneś zrobić? Zaloguj się do naszej strony. Po zalogowaniu się w swoim obszarze prywatnym przejdź do menu zamówień. Wewnątrz listy zamówień szukaj zamówienia, w którym chcesz dokonać zwrotu, i kliknij przycisk „Zwróć produkty”. Wybierz produkt, który chcesz zwrócić w ramach zamówienia. Wybierz przyczynę powrotu z menu rozwijanego. Wybierz rodzaj zwrotu: zwrot pieniędzy lub zmianę na inny rozmiar lub kolor. Jeśli zwrot jest zmianą rozmiaru lub zmianą koloru, wybierz model, który chcesz zmienić, z menu rozwijanego, które pojawia się na ekranie po wybraniu opcji. Kliknij przycisk „Potwierdź zwrot”. Rozpocząłeś proces powrotu! Poczekaj na wiadomość e-mail z potwierdzeniem, która wyjaśni następujące kroki.